From errors@newsletter.nebula.fi Sat Mar 6 14:37:02 2010 Return-Path: Received: from newsletter.nebula.fi (newsletter.nebula.fi [217.149.57.249]) by mail.atrotossavainen.fi (Postfix) with ESMTP id 8A771794BBD for ; Sat, 6 Mar 2010 14:37:02 +0200 (EET) Received: from localhost (newsletter.nebula.fi [127.0.0.1]) by newsletter.nebula.fi (Postfix) with ESMTP id 0C9DEF8021 for ; Sat, 6 Mar 2010 14:37:02 +0200 (EET) MIME-Version: 1.0 To: ytj at atro.fi From: Invisio Solutions Oy X-NNewsLetter-MsgId: 1267879022.2410247 Subject: =?ISO-8859-1?Q?Verkkomainonta=20ei=20ole=20huudossa=20pk-yrityk?= =?ISO-8859-1?Q?siss=E4!?= Content-Type: multipart/alternative; boundary="=_6afcad3f905859629532b574ebfa78a5" Message-Id: <20100306123702.0C9DEF8021@newsletter.nebula.fi> Date: Sat, 6 Mar 2010 14:37:02 +0200 (EET) Status: RO X-Status: A Content-Length: 4271 Lines: 127 --=_6afcad3f905859629532b574ebfa78a5 Content-Transfer-Encoding: 7bit Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-1" Postiohjelmasi ei tue HTML-muotoista uutiskirjettä. Voit lukea sen täällä: Your e-mail client does not support HTML messages. You can read this message by opening the following web page: http://newsread.hosting.fi/1267879022.2410247/ --=_6afcad3f905859629532b574ebfa78a5 Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Type: text/html; charset="ISO-8859-1"

Eikö vie= sti näy oikein, katso se täältä

=3D"Invisio

Verkkomainonta ei ole huudossa pk-yrityksissä!

3D"=

Googlen TNS Gallupilla teettämän tutkimuksen mukaa= n kahdeksan kymmenestä verkkosivuja käyttävästä po= hjoismaisesta pk-yrityksestä ei hyödynnä bannerimainontaa. L= isäksi tutkimuksen mukaan vain 30 prosenttia käyttää ha= kukonemainontaa.

Tuloksissa kummastuttavaa on se, että Pohjoismaat ovat kärjess= ä, kun mitataan netin käyttäjien ja laajakaistaliittymien m&= auml;ärää. Yritykset eivät ole kuitenkaan herännee= t siihen, että kuluttajat etsivät yhä enemmän tietoa tu= otteista ja palveluista verkosta.

Googlen teettämän tutkimuksen mukaan 65 prosentilla pohjoismai= sista pk-yrityksistä on kuitenkin verkkosivut. 78 prosenttia näis= tä yhtiöistä uskoo sivuilla olevat positiivinen vaikutus yht= iön liiketoimintaan. Lisäksi 61 prosenttia käyttää= sivujaan jonkinlaiseen interaktiiviseen viestintään asiakkaidens= a kanssa.

Yrityksistä, jotka eivät käytä bannerimainontaa aino= astaan 45 prosenttia ymmärtää miten tällainen mainonta = toimii. Vastaava luku hakukonemainonnan osalta on 39 prosenttia.

TNS Gallupin alkuvuodesta 2010 toteuttamaan tutkimukseen haastateltiin 7= 76 pk-yrityksen markkinointipäällikköä Ruotsissa, Tansk= assa, Norjassa ja Suomessa.

Tietoviikko 1.3.2010

Haluatko tietää miten hakukonemainonnalla saadaan tehostettua= yrityksesi markkinointia ja kasvatettua tulosta?

Täytä yh= teydenottolomake, niin otamme sinuun yhteyttä!

Ystävällisin terveisin,
Invisio Solutions Oy

Voit perua tämän uutiskirjeen napsauttam= alla seuraavaa linkkiä: Peruuta uutiskirje

=3D""
--=_6afcad3f905859629532b574ebfa78a5--